26 Şubat 2010 Cuma

mutfak sanat yer değiştiriyor

Sevgili takipçilerim. Uzun zamandır yazmıyorum sanıyorsunuz. aslında yazıyorum da siz göremiyorsunuz. Evet ufak bir sihir yaptım. Siz yazılarımı görmek için artık başka bir linke geçmek zorunda kalacaksınız. Biraz yoracağım sizi. Alan adımı alıp benim günlerimin içinde mutfak sanatın bir bölümü olması benim için gerçekten çok önemli bir şeydi. Nihayet gerçekleştirdim. Oraya yeni tariflerimi girmeye başladım. Çok yakında çok güzel sürprizlerimiz de olacak. Takipte kalın. Önceden takip edenlere yani başından beri yanımda olanların ayrıcalıklı olacağını söylemeliyim. Burada sizi ölçebileceğim araç Google Friend Connect kutucuğu oluyor malesef. Sayınızın daha çok olduğunu bilsem de sizleri yani kampanyayı haber vermeden önceki ziyaretçilerimi ayrıcalıklı tutmak istiyorum bana http://benimgunlerim.com 'daki Google Friend Connect kutucuğundan yanıt verirseniz sevineceğim.

mutfak sanattır!   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP